Google

Sunday, December 16, 2007

Εσύ να λες εγώ να λέω...Φεύγω!!!



Λοιιιπόν…Ούτε μια μέρα απομένει για αυτήν την αναθεματισμένη πτήση..επιτέλους! Εντωμεταξύ δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου,ίσως να μη το πρόσεχα επειδή δεν με αφορούσε,αλλα τις τελευταίες μέρες βλέπω συνεχεία παλιά ατυχήματα με αεροπλάνα..Σημαίνει κάτι αυτό?Μήπως κάποιος θέλει να μου πει κάτι?
Όσο φοβάμαι το ύψος(πιστέψτεμε πάρα πολύ!) τόσο μ’αρέσουν και οι πτήσεις.Περιμένω πως και πως,να ανέβω στο αεροπλάνο και να νιώσω αυτό το συναίσθημα..Δεν θα κάτσω να εξηγώ τωρα..όσοι έχετε πετάξει προφανώς θα ξέρετε.Αν και νομίζω ότι πλέον είναι πολλοί λίγοι αυτοί που δεν έχουν ταξιδέψει με αεροπλάνο.Εχει γίνει τόσο φθηνό και εύχρηστο αυτό το μέσο μεταφοράς (σε σχέση με τα παλιά δεδομένα),που το καθιστά προσιτό για όλους! Για κάθε καρυδιάς καρύδι που λέει και η γιαγιάκα μου.
Έχω προετοιμαστεί πλήρως για την πτήση.Γέμισα το μπ3 πλέιερ μου,με μπόλικα τραγούδια από αγαπημένους μου καλλιτέχνες,όπως οι :
Empyrium (γερμανικό συγκρότημα και το είδος της μουσικής είναι neoFolk με symphonic influences)
Wolfsheim (επίσης γερμανικό συγκρότημα με τον απίστευτο και γνωστό,Peter Heppner στα φωνητικά)
0ς Mundi (δεν έχω να κάνω σχόλια,τα λόγια είναι περιττά) και πολλοί άλλοι..
Για να ακούω καθώς θα διαβάζω το μοναδικό βιβλίο του θεϊκού Douglas Adams,
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.Μοναδικό στο είδος του όπως και ο συγγραφεας του ο οποίος συμμετείχε στα sketch comedy Monty Python’s γνωστό σε όλους μας.. Το βιβλίο τα σπάει για πληροφορίες ψάξτε στο νετ.¨Ένα σας λέω μόνο,είναι τριλογία και πωλείται σε πακέτο πέντε βιβλίων!!(εγώ έχω την σπέσιαλ εντίσιον να το προτιμήσετε,για όσους ενδιαφέρονται)
Έτσι λοιπόν θα περάσουν οι ώρες μου ευχάριστα,όσο οι συνταξιδιώτες μου θα κοιμούνται και αυτό είναι σίγουρο!!
Σας αφήνω τώρα να συνεχίσω την κιθάρα,γιατι θα μου λείψει μια βδομάδα.Εβγαλα και καινούρια μουσικουλα,τους έχω πρήξει όλους στο σπίτι.:)

*Η εικόνα δείχνει το βιβλίο του Douglas Adams .Σε μια από τις πολλές εκδόσεις.

5 comments:

Loth said...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟΟΟΟ!!
ΚΑΛΗ ΠΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΟΟΝ!ΜΑΤΣ

Nick said...

theos o adams . kalo taksidi

non journalist* said...

Καλο ταξίδι.. !!

Ploutwnios said...

Γύρισες;

Argy said...

Sas euxaristw!!!!
Nai Ploutwnie gyrisa alla den mou dw8ike akoma i eukairia na grapsw..8a sas ta pw leptomeriaka giati kai gw omologw kapws diaforetika ta perimena ta pragmata ekei kai alliws ta vrika telika! En8ousiastika pantws!!
8A TA POUME LIAN SYNTOMOS!