Google

Tuesday, June 26, 2007

Δεν είμαστε κάλα....

Λοιιιπόν,επιτέλους μετά απο τόσο καιρό βρίσκω το χρόνο σε ένα πρόχειρο υπολογιστή και με την απόλυτη δροσιά της τάξεως των 42βαθμών Κελσίου να κάνω μια νεα ανάρτηση.Δεν εχω να πώ κάτι συγκεκριμένο εξάλλου το μυαλό μου και γενικός ολο το σύστημα αδρανοποιείται κάτω απο αυτές τις συνθήκες...
Γιαυτό το λόγο
-ΟΧΙ σκουπίδια σε θάλλασες και ακτές....


-Έλα λίγοοοο.....ααα αυτός χάζεψεεε...
-Ποιός εγώ???
-Ναι εσύ ρε!!!!
-Βρε α'ι' στο διάολο που θα μου πείς εμένα...

Αααχχ καλε με πείραξε η ζέστααα....

ΕΕΕμμμ φυσικά αφού άφησα τις παραλείες τις ξαπλώστρες τις μπύρες μου και τα συναφεί,για να έρθω ΠΟΥ΄ στις Σέρρες.Εδώ που η αυθωνία της σκιάς και της δροσιάς είναι γεγονός! Που οι παραλείες και οι λΙμνες είναι αμέτρητες,δίνοντασου την δυνατότητα να χαθείς μέσα στην όαση της πόλης αυτης...........
Μπορώ να μιλάω ώρες ατελείωτες γι'αυτήν την πόλη!!!Αλλα δυστυχώς δεν μου φτάνει ο χρόνος ίσως κάποια αλλη φορά..........Με χαρά μου πάντα φυσικά!

No comments: